Sunset

Sunset
Johannesburg

dinsdag 1 juli 2014

Drukke dinsdag

Vandaag ook weer om 6 uur uit de veren. Een eitje gegeten en ook vertrokken naar het project. Deze keer rechtsom Johannesburg gereden, dit bleek een stuk korter te zijn!
Vandaag nam ik mijn camera mee. Onderweg al wat gave zonsopgang foto's kunnen maken! Opeens sloeg maarten linksaf, en reden we het laatste stuk off road. Daar kwamen we ook overstekende koeien tegen, een grappig gezicht!




In het project heb ik ook eerst een fotoronde gedaan, kinderen zijn meteen geïnteresseerd natuurlijk. Ze waren met z'n allen aan het zingen en dansen. Daarna deden ze in een grote kring de 'warming up' het is er ook echt heel koud in de ochtend! Dat leverde een hele leuke foto op:


Nadat ik wat foto's had gemaakt ben ik met Sam begonnen in de keuken. Gewoon wat all round klusjes. Eigenlijk hetzelfde als gisteren alleen in de ochtend kregen de kinderen nu pap. En dat ging erin als ...
Het middageten van vandaag was 'Beetslaai' oftewel rode bieten sla, met een soort plak rijst van maïsmeel en een saus met gehakt en aardappelen. Erg lekker en allemaal vers.

Na onze keukendienst ging ik nog wat foto's maken. Al snel kwamen kinderen, die klaar waren met de spelletjes, op me afgerend en riepen allemaal 'shoot me, shoot me' dat wil dus zeggen dat ze op de foto wilden. En al snel stond er een hele groep om me heen. 
Druk druk druk.

Gelukkig vroeg vertrokken uit het project want ik was weer ontzettend moe. Lekker vroeg gegeten, spaghetti Bolognese. Nu ga ik mijn tanden poetsen en duik ik mijn bed in.

Morgen is een vrije dag. We gaan het apartheidsmuseum bezoeken, dit schijnt erg indrukwekkend te zijn!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten