Sunset

Sunset
Johannesburg

vrijdag 18 juli 2014

Child Protection Day

Vandaag stond er iets speciaals op het programma. Child Protection Day. Een dag waarbij de ouders uitgenodigd worden op het project, er verschillende instanties op bezoek komen. Ook een dag vol met optredens, spelletjes en ander entertainment.
Ik wist niet wat ik moest verwachten. Gisteren hadden namelijk de dames van het koor gevraagd of ik mee wilde zingen.

Niet in het Nederlands natuurlijk maar in het Zulu en in het Engels. Na een half uurtje repeteren, waren ze tevreden. Ik had ook nog aan een super aardige jongeman en 2 jonge vrouwen van het project gevraagd of ze met mij een act wilden doen.
Dat viel in de smaak en daarvoor hebben we ook gerepeteerd!


We kwamen al vroeg aan op het terrein, er waren toen al zo'n 300 kinderen aanwezig.
Het programma begon om 11u ongeveer. Eerst kwam er een motivational speaker, hij praatte over god en over de bescherming van het kind. Daarna kwamen alle acts van de kinderen. 
Man man man, wat kunnen die dansen! Maar wat een chaos! Rond de 6-700 mensen op het terrein. Die natuurlijk ook allemaal moeten eten! Het volgende blogbericht wordt een fotopagina van die dag!

Vandaag heb ik lekker een dagje niks. Sam is met een lokale architect naar zijn kantoor. Ik lig nu op bed de blog te typen. Zometeen mijn koffer opruimen e.d. en als Sam terug is ga ik wat plaatjes schieten in de omgeving!

Morgen nog niks gepland maar in de avond gaan we 'braaien' met nog 2 jongens uit Cape Town!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten