Sunset

Sunset
Johannesburg

maandag 14 juli 2014

Druk, drukker, drukst!

Vandaag vol met energie teruggekomen van het project. Het was heel erg gezellig! Begonnen in de keuken en geëindigd achter de piano! De gesprekken met mensen waren erg indrukwekkend zoals altijd. In de ochtend werkte ik dus in de keuken, en plots... hadden we geen water meer. Er was ergens een leiding gebroken, dus moesten we een oplossing verzinnen.

We sprongen in een auto volgeladen met pannen en potten. Zo gingen we water halen in extension 8. Daar was een kraan die mogelijk wel werkte. De heenweg in de auto ging wel. Met zn 4en achter in een soort overdekte pick-up over een niet-geasfalteerde weg. Dolle pret dus! Na het vullen was het meer dan dolle pret aangezien het water bij elke bult of kuil in de weg op spatte!

Ik ben eigenlijk wat te moe om deze blog te typen, er zijn net 35 mensen binnengekomen om te overnachten. 23 Fransozen en 12 Amerikanen. Wel gezellig maar heel druk!
Ik zit nu te genieten van een 'Carling Black Label Beer'!

Komende zaterdag een avond stappen met een hele groep in een van de populairste nachtclubs van Zuid Afrika!!!

Hier laat ik het bij voor vandaag aangezien ik me door al het rumoer amper kan concentreren...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten